Surly Ogre

Image

Το θεριό μετά από μεγάλη αναμονή έφτασε…

Το ogre στήθηκε με τα παρακάτω περιφερειακά

  • Headset – Pro
  • Handlebar – On-one Mary
  • Crankset – Shimano Deore
  • Pedals – Shimano XT spd
  • Step/Seatpost – Pro Koryak
  • Rims – Rigida Sputnik
  • Hubs – Shimano Deore 6-bolt disc
  • Tyres – Schwalbe Smart Sam 29×2.1
  • Saddle – WTB Rocket V Comp
  • FD – Shimano Deore
  • RD – Shimano LX
  • Gear/Brake Levers – Shimano LX Dual Levers
  • Grips – Ergons GP1

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Το βάρος του βγήκε στα 13.6, τελείως φυσιολογικό αν σκεφτεί κανείς ότι είναι ΣΙΔΕΡΟ και όχι αλουμίνιο. Η πρώτη δοκιμή έγινε στην Πάρνηθα, ανάβαση απο τελεφερίκ προς Κυρά και επιστροφή. Στην ανηφόρα λοιπόν και ιδιαίτερα στα σαθρά το ξερό 29αρι  δείχνει την υπεροχή του. Απλά καταπίνει τα πάντα. Έχεις απόλυτη αίσθηση του τεραίν και όσο κρατάς ένα σταθερό ρυθμό απλά προσπερνάει πάνω απο τα πάντα. Αν σταματήσεις το βάρος του γίνεται εμφανές μέχρι να αποκτήσεις πάλι την αρχική ταχύτητα αλλά όχι κάτι τρομερό συγκριτικά με ένα full suspension. Στην κατηφόρα η έλλειψη ανάρτησης προϋποθέτει διαφορετική προσέγγιση και σίγουρα ξενίζει στην αρχή. Η αναζήτηση καλύτερων γραμμών και περασμάτων, η στάση του σώματος αλλά και η χρήση των άκρων για απόσβεση είναι οι βασικές αλλαγές στην οδήγηση ξερού πιρουνιού και σίγουρα χρειάζεται χρόνος για προσαρμογή.

Κατά τα άλλα το πλαίσιο είναι γεμάτο braze-ons για να φορτώσεις πάνω ολόκληρο το βιός σου. Τσάντες, σχάρες, σακίδια, παγουροθήκες παντού, τις βάσεις της salsa και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Πρόκειται πραγματικά για expedition bike. Φαντασία και όρεξη να υπάρχει. Αρχικά φορέθηκαν πάνω τα χωμάτινα smart sam, αφού το παρθενικό του ταξίδι θα είναι καθαρά βουνίσιο. Στη συνέχεια και ανάλογα τα project που θα ακολουθήσουν θα δοκιμαστεί και με ενδιάμεσο λάστιχο ώστε να μπορεί να κινηθεί άνετα και στην άσφαλτο. Αναμείνατε στο ακουστικό σας λοιπόν για ένα αναλυτικό review από την πρώτη του διαδρομή.

Την Κυριακή το θεριό δοκιμάστηκε σε μια λίγο ποιο απαιτητική διαδρομή στο όρος Πατέρας http://connect.garmin.com/activity/201849753

Η διαδρομή ξεκινάει με ανηφόρα σε δρόμο σαθρό με πέτρες σε αρκετά σημεία. Το θεριό τσουλάει στην ανηφόρα χωρίς κανένα πρόβλημα υπερπηδώντας μικρά και μεσαία προβλήματα χωρίς ζόρι. Εδώ η έλλειψη ανάρτησης βοηθάει να μην χάνετε καθόλου δύναμη από το πεταλάρισμα. Εντύπωση πόσο άμεση είναι η κίνηση σε ορθοπέταλο. Το ποδήλατο πραγματικά εκτινάσεται παρά το βάρος του αφού δεν υπάρχει σχεδόν καμία απώλεια.  Στις κατηφόρες εμπνέει ασφάλεια και δεν τρομάζει. Σε 2-3 σημεία με έντονη κλίση και μεγάλες φυτευτές πέτρες αναγκαστικά η ταχύτητα μειώνεται πολύ γιατί τα χέρια τρώνε γερό κοπάνημα. Τα λάστιχα είχαν 25psi και ήταν σχετικά άνετα. Μεγάλη διαφορά στην μέση με την αλλαγή της σέλας (έφυγε η wtb και μπήκε η θεά!!! Brooks Flyer) Καμία ενόχληση στην μέση και εννοείται καμία ενόχληση στον κώλο… Τα ελατήρια αν και θεόσκληρα φαίνεται ότι αποσβένουν αρκετούς κραδασμούς οι οποίοι διαφορετικά φτάνουν στην μέση/πλάτη.  Μετά από 4 ώρες και 40 χιλιόμετρα δεν νοιώθω χειρότερα από ότι αν ήμουν με το rocky. Το συνεχόμενο κατηφορικό κουράζει βέβαια και μετά από λίγο τα χέρια μουδιάζουν και δεν έχεις καλή αίσθηση στα φρένα αλλά φαντάζομαι ότι είναι συνήθεια (ευκαιρία να κάνουμε και λίγα βάρη στα χέρια…)

Ο μόνος προβληματισμός είναι ότι νοιώθω έναν απειροελάχιστο τζόγο στο πιρούνι και δεν ξέρω αν με τόσο κοπάνημα  πέρα από τα χέρια μου έχουν πρόβλημα και τα ποτήρια του λαιμού. Θα το τσεκάρω και ίσως να κάνω μια επίσκεψη στο ποδηλατάδικο για έλεγχο. Και μερικές φωτό απο το θεριό με την καινούρια του σέλα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s